pátek 13. července 2007

První kamarádka

Tak už mám první kámošku. Jmenuje se Linda, je to zlatá retrívřice a je o 4 měsíce starší než já. Na fotečce je se svými páníčky, kteří se na mě přišli podívat hned první den u mojich nových páníčků. Mají to kousek, jenom přes ulici a jsou moc fajn, hned se nabídli, že mě občas vezmou k sobě na zahradu se s Lindou vybláznit. Na rozdíl od mojich páníčků už mají zahradu oplocenou (ale hlavně není plná takových divných želez a velkých šedých a červených kostek, které strašně smrdí, nejsou vůbec k žrádlu a za domečkem páníčků z nich nějací divní lidé dělají nějakou velikánskou boudu nebo ohrádku nebo co, dávají je na sebe a cosi slizkého smradlavého cpou mezi to), takže už se moc těším

Z Lindou jsem se očmuchali a já se pochlubila jednou z prvních loužiček venku mimo pelíšek u nových páníčků (jsem se rozhodla, že všechno v domečku páníčků, kam mě pustí, bude můj pelíšek. Usnu klidně na verandě u bot paničky, na dece pod lavičkou, ale i v kuchyni i na chodbě.) Príma jsme si zaskotačili (tak jsem jako mrkla na Lindu, poskočila k ní a ta si sedla, otočila se na svou paničku a povalila ji do nějakých nechutných květináčů, které jsou prý FUJ! , na prvním obrázku za její paničkou). Myslím, že si spolu ještě užijeme spoustu legrace.

Lindini páníčci mají už několikátého pejska, takže těm mým trdlům sečtělým, ale nezkušeným, radili co a jak se mnou. Ale teda ty rady - páníčkům se to líbilo, ale považte: dostávám granulky (od mimča jsem na Eukanubě Puppy&Junior Large Breed) pravidelně ráno a odpoledne po šesti hodinách (5,11,17,23) a prý že si šijou na sebe bič a že je třeba večerní dávat nejpozději v šest, takže celou noc nedostanu ani suchou granulku, aúúúú, kník. Aspoň tu vodu že mi nechali.

Ale jinak samé důležité věci, jako že nepřidávat doplňky stravy, protože hlavně mi, mrňata, musíme dostávat plně vyváženou stravu, a to proto, že máme různá období růstu a aby se nestalo, že v jednom období, když nám rostou víc přední tlapky, jsme měli míň vápníku než v období růstu zadních tlapek. Pak bych vypadala jak králík nebo traktor a uznejte, kdo z vás by chtěl tak vypadat?

BAF! a Prackou zdar!

Vaše Angua

Žádné komentáře: