středa 11. července 2007

Hračky

Jakožto každé psí miminko i já si ráda hraju. Moc hraček nemám, ale stačí mi to (musím se tak tvářit, abych svým páníčkům udělala radost). Mám vlastně jenom dvě hračky. Malou růžovou kytičku (prý má být pískací, ale ještě jsem nepřišla na to, jak zapískat), která má stonek udělaný z modrého provazu s uzlem. Úžasné kousadlo. Mám ji v pelíšku nebo na svém místě v autě, když zrovna někam jedeme. Pak mi ještě páníčci občas kutůlnou zelený kousací míček napuštěný mátou. To je taková moje malá myšička, která se moc príma loví předníma packama. Prý u toho vypadám jak kočka! Fuj! Taková potupa!

No a pak mám na hraní spoustu popadaných zelených jablíček - honí se za nima stejně dobře jako za tím balónkem, ale voní úplně jinak a jsou příjemně kyselé. Ale asi úplně nejoblíbenější hračkou je mrkev. Úžasně se kouše, hlavně v pelíšku před spaním, krásně se kutálí a dobře se po ní skáče. Na rozdíl od balónku se dá i přidržet packou...

No a pak je tu samozřejmě okusování. Nejdřív na mne volali FUJ!, když jsem je chtěla ožužlat, ale pak, když jsem chtěla ožužlávat to jejich mrňavé stvořeníčko, toho Tomáška či jak se jmenuje, asi pochopili, že to prostě my štěňátka Hovawartů potřebujeme a že tak dáváme najevo to, co cítíme. Tak změnili taktiku a už se nechávají okusovat. Sice na mě volají jakési Jemně a chválí mě, když je nekousnu, ale já si stejně dávám pozor, protože mi jsou sympatičtí a protože vím, že kdybych kousla moc, mohli by i oni mě pořádně kousnout.
A oni jsou tak velicí...

BAF! a Prackou zdar!

Vaše Angua

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Strejda hovík Cubík z Pískových dolů, zdraví svoji neteřinku Andží v jejím novém domově a samo zdraví i tvé nové páničky :-) všechno jsme si s Árňulínem pročetli :-)) a pobavili se nad vyprávěním, moc pěkné. My máme v kufru postroj a tak jak Andží vyroste do krásných hodnám, hoví, slečnám mír :-) tak to určitě vyzkoušejte, je to bezpečné :-)) pokud nepovezete v kufru auta nákup :-)) ať soužítí s Vašim novým přírustkem Vám přináší jen radost :-) Z Beskdy (Dolní Bečvy) zdraví Iva a Cuba (tedy Arny :-) zveme Vás k nám do boudy :-) (http://hw-arny.etranky.cz )