sobota 21. července 2007

Pes jako prevence klíšťat

Moji páníčkové již delší dobu zvažovali, jestli mi mají koupit tu smradlavou věc na krk proti klíšťatům. Hledali na Internetu, ptali se páníčků jiných psů (hlavně se často ptají paničky mojí mamči) a jejich závěr se dá shrnout asi takto: nekoupí mi nic a ještě prý budu všechno houští prolízat před nima. Proč? Tak poslouchejte:
  • Tydlety smradlavé věci na odpuzování těch hnusných krvesavek my štěňátka stejně nesmíme, takže první dva roky (holt si to mládí užiju kapánek déle než jiní pejsci) to stejně nejde

  • Existuje pejsčí vakcína proti borelióze, kterou mi moji páníčkové dopřejí, takže bych prý neměla na tu hroznou nemoc onemocnět

  • Klíšťová encefalitida prý na nás, pejsky, nejde (jsme holt odolnější než vy, hladkokožci)

  • Panička koupila speciální plastovou pinzetu na klíšťata, kterou je bude ze mě snadno vytahovat

Suma sumárum já teda budu prolízat houští a protože budu imunní jak vůči encefalitidě, tak borelioze, nebude vůbec vadit, když se do mě zakousne nějaké to infikované klíště. Aspoň ho prý nechytnou oni a neonemocní. Má to svoji logiku. Takže lovu zdar a klíšťatům zvlášť.

BAF! a Prackou zdar!

Vaše Angua

Žádné komentáře: